...paremmin tietävät kertoi jos ei se tapa niin se vahvistaa
nyt mun pitäis olla käsittämättömän vahva
ja mun jalkojen pysyy liimattuna maassa...

Sain tänään ännännet pakit elämässäni. Miksi elämä vaan potkii päähän? Miksi se olen minä, joka jatkuvasti ottaa turpiin? Miksi minulle ei voi tapahtua mitään hyvää?

Musta kiinnostuu vain uskomattomat hyypiöt. Täysin väärät.
Oikeat jos kiinnostuu minusta, niin ne ovat silloin vähintään viiden promillen humalassa ja katuu sitä seuraavana päivänä. Sitten ollaan taas vaan kavereita. Ja minä otan kaiken vastaan tietenkin.

Ärsyttävää. Mä niin jään vanhaksipiiaksi.
Miksi se on niin vaikeaa löytää se molemminpuolinen kiinnostus?
Ihastuminen ei hyödytä ketään. Sattuu vaan aina uudestaan ja uudestaan.

Mut mä uskon että jokainen kerran kohtaa
jonkun jonka radalle tähtes johtaa
mut mihin ne joutuu jotka oppaan menettää

Np. Irina - Vahva