Oon ihan tolkuttoman kipee. Kävin eilen eka kertaa elämässäni vinkumassa lääkärille, et nyt tarvitaan sairaslomaa. Ja sainkin. Kokonaista kolme päivää. Yks työvuoro tosin tähän välille vain osui, mutta kuitenkin. Ihan hyvää tekee, ettei tarvii mennä töihin yöks, vaan saa nukkua ja yrittää parantaa ittensä. Mahtavaa herätä monta kertaa yössä siihen, et suu on kuiva ku sahara. En tajuu kuin se voi ees kuivua silleen. Kurkkuun sattuu ku nielee, mut streptokokkiviljely (tai mikä ikinä onkaan) sanoi, ettei mun oo pakko saada lääkkeitä, joten en saanut. Ja sunnuntain on mentävä töihin.

Tänään jää Soundclashin SM-kisat väliin, ku en kykene liikkuun kotoo minneen. Huoh. Huomenna jos jaksais hetkeksi mennä kattoon Kompostia, niin olis kiva. Ei menis kaikki kivat tapahtumat ohi tän kipeyden takia.

Tosin on elämässä jotain hyvääkin :) Sain eilen koneen takasin, ja mun netti avattiin tänään. Pääsen taas irkkaan ja tekeen kaikkee muutakin normaalia <3. 

Kuuntelen hassua musaa ja kävin hakees piirrettyjä Makuunista.

Np. Leevi and the Leavings - Ihanasti sanottu
ja
PMMP - Kumivirsi

"Olen luotettava, kiva, ihana ja viaton"
"Minä olen täydellinen - ala rakastua"
"Vaikka olen nainen, niin isken niin kuin mies"