Jippii, huomenna lähden länsirannikolle häihin ja sieltä Helsinkiin kolmeksi päiväksi! Oon niin fiiliksissä taas.

En vaan sitä ymmärrä miksi tuo pakkaaminen on aina yhtä vaivalloinen prosessi. Koskaan en muista mitä kaikkea pitää olla mukana.

Nukuin tänään päiväunia ku huominen morsian soitti, ja luulin olevani jo myöhässä häistä... pitäis nukkua öisin eikä päivisin, niin ei olis pää niin sekasin :P

Huoh. Katotaan mitä Helsingissä tapahtuu... jos mitään.

Tänään oon taas kuunnellu Skandaalia... pitäis kai hankkia joku kunnon sovinistiäijä, jos tollaset sanotukset puree... tosin oon todennu senkin, et oon alkanu vihastuun niistä. Ehkä sisälläni asuukin pieni feministi.

Tuo sisäinen feministini ei ainakaan yhtään pidä tästä mun tänhetkisestä olotilasta, jossa koko ajan ajattelen vain yhtä ihmistä ja pidän puhelinta silmällä, josko hän vaikka suvaitsisi tekstata. Äh, vituttaa, ja vituttaa koska vituttaa.

Jea. Jos sit vaik nukkuis, ku huomen pitää kuitenki heräillä jo viideltä.. tiukkaa tekee.