Tää tyttö on aloittanut uuden elämän :D
Oon alkanu urheileen, syömään terveellisesti ja tupakoimaan vähemmän.. enkä oo dokannutkaan pariin viikkoon :) Kaikenlaista se köyhyys teettää ;)
Oikeesti kaikki sai alkunsa siitä, kun sekaannuin juhannuksena yhteen randompoikaan. Seuraavana päivänä näin sen uudestaan ja mietin, et mikähän ois se maailmankaikkeus, jossa munlainen plösö ja senkaltainen söpöliini ikinä kohtais. Siis silleen, et mistään tulis mitään. Kaverini piti puhuttelun, kuin aina syytän miesasioiden kusemista siitä et oon lihava, et mitäpä jos asialle tekis jotain. Päätin sit ottaa siit onkeeni, ja tässä sitä mennään. Jo toista viikkoa oon terveyttänyt elämääni ja tuntuu itseasiassa tosi hyvältä. Vaa'an patteri on kuollut, et mitään oikeita tuloksia en tiedä, mut eiköhän tää tästä. Jos vielä sais varattua ajan lääkärille, et sais uudestaan reseptin nappeihin, jotka talvella totesin toimiviksi, mut ei sit ollutkaan rahaa jatkaa sitä kuuria.. Tyhmä minä.
Nyt on kuitenkin alulla uusi uljas elämä josta toivottavasti tuloksena uusi hoikempi minä <3