En oo vielä tainnut hehkuttaakaan tänne (joka on sinänsä suoranainen ihme) kuinka fiiliksissä oon suomireggaesta :) Oon nyt viikon leijunut ku pääsin viimein tansseihin viikko si lauantaina.
Koko kesän oon kitkutellu, ku ei ollut mahdollisuutta päästä, mut sit viimein. Ja oli superkivaa, ja tanssin koko illan. En pystyny ees jutteleen kavereille ku olin niin fiiliksissä. Komposti soundi veti ihan yltiöhyvän setin.
Seuraava päivä menikin Paarman levyä kuunnellen.

"Maailma on niinku peili, niin se heijastaa, takasin sun omat asenteesi aina vastaa, niinku huutaa niin se metsä vastaa, hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan, elämä ei oo peli vaan lahja ota vastaan, ja koita pitää huolta ettet sitä haaskaa, kun se on kalleinta maailmassa."
- Paarma: Pidä liekkis -

Viime perjantaina harmitti, et olin töissä ku Vanhalla olis ollu meininkejä.. mutta tuleehan näitä, nyt ku on taas päässy tänne kaiken keskipisteeseen takaisin normaaliin elämään. Fiilistely ei lopu koskaan <3 <3 <3

"Jokaisesta hetkestä sun kanssasi mä kiitän, näistä päivistä jotka vierelläsi vietän, nää sanat ei riitä kiittämään siitä, että kevennät mun kivistä tietä, mä en vaihtas mä en vaihtas mihinkään rakkauttasi, en sua koskaan keneenkään, täs on kaikki, en vois toivoo mitään enempää, liekki palaa siellä minne ikinä mä menenkään, ja toivo elää niin kauan kun me eletään, ja lämpöö riittää niin kauan kun me pidetään liekki hengissä, pistä hyvä kiertämään, me tiedetään et mitä kylvetään niin niitetään ..."
-sama piisi ku yllä-