Yksi tietty ihminen kenen kanssa on olosuhteiden pakosta oltava tekemisissä ottaa mua päähän niin paljon, et mä en tiedä miten jaksan koko pitkän syksyn, kun nyt jo vituttaa näin paljon...

En osaa sanoa edes mitään muuta tästä... eilen ja tänään on menny sukset ristiin tosi pahasti, niin ja jo kerran viime viikolla... ja koko syksy pitäis jaksaa.
Jos mä jossain vaiheessa tänä syksynä joudun viimein hakeutuun terapiaan (viime syksynä en menny ja selvisinkin ilman... on tää elämä hehkeetä, ku koko ajan on näin epätasapainoinen), niin mulla on jotain, mihin henkilöidä syy...

--

Niin, ja oon havainnu ittessäni eilen ja tänään hirveitä tarkkaavaisuushäiriöitä... :P asiat ei mee perille, vaik joku sanoin monta kertaa. En vaan noteeraa...

--

Kai näil asioil on joku yhteys. Vitutuksella ja yhtäkkiä puhjenneella adhd:lla :P

--

Np. Zen Café - Antaa vituttaa
sekä
Ismo Alanko - Vittu kun vituttaa
ja ehdottomasti
Memmy Posse - Vituttaa niin paljon ettei veri kierrä