Ääk... hirveän haikuolo... :P
Voi ku olis joku.
Joku, joka tykkäis musta tällaisena kun oon.
Joku, jonka kanssa voisin tehdä mitä vaan. Hengailla himassa, käydä baarissa, vaikka kävellä vesisateessa.
Joku, joka välittäis musta ja siitä miten mulla menee.
Joku, jolle olisin maailman tärkein.
Ja ennen kaikkea joku, josta mä tuntisin samoin.

Tiedän, et oon hankala.
Friikahtelen millon mistäkin omituisesta asiasta.
Voin vetää itkupultit ihan mitättömästä syystä.
Annan muiden ymmärtää, et kuitenkin oon niin selviytyjä, etten oikeestaan edes tarvitse ketään.
Jossain mielessä uskon, että pelotan miehiä. Tiedä sitten miksi.
Vituttaa olla "yksi jätkistä". Mikään ei auta. Se on vaan mun kohtalo.

Sitä ihmettelen aina vaan, kuin mulla kuitenkin on aina silloin tällöin tilapäissutinaa. Mut auta armias, jos ilmaisen, et haluisin jotain muutakin (ja aina sitä ei tarvii ees ilmaista) niin siinä vaiheessa mies ottaa jalat alleen ja häviää nopeasti. (tai sanoo, et nähdään ihmeessä kavereina ja harrastetaan seksiä... mur! tekis mieli lyödä sellasia ja lujaa!!!) Muutenkin ärsyttää kuulla aina "mä en oikeestaan näe meillä mitään tulevaisuutta, mut ollaanhan silti kavereita". Mulla on hei ihan riittävästi kavereita jo. En tarvii enää kavereita. Haluan kumppanin. Jonkun, joka ei jätä mua parin viikon tapailun jälkeen.

Ei mun kriteeritkään ihan mahdottomat ole. Myönnän, että aiemmin oli, mut nyt oon oppinu paljon hyödyllisiä asioita. Esim sen, et pinnallisuus ei todellakaan kannata. Epä-adoniskuoren alla on usein oikeita helmiä. Ja kuitenkin parisuhteen kannalta on paljon olennaisempaa se, mitä muuten on, kun et miltä näytetään yhdessä... onhan ;)
En nyt silti ketään susirumaakaan ottais. Kyllä sen pitää mun silmää miellyttää. Tässä turvaudun kuitenkin kliseeseen kauneus on katsojan silmässä.

Ääk.. sekoaa pää, kun koko ajan haaveilen.
Bisselle ja sit uniin. Jos edes niissä onnais.

Np. Little Mermaid - Part of Your World
toisaalta taas Tenacious D - Fuck Her Gently