Wipii :) Netti toimii taas <3 kuinka onnellinen voinkaan olla!!!

Oon ollu ihan rikki, ku ei oo päässy irkkii, varsinki eilen, ku ei ollu kavereitakaan... mitäs sitten tein keskenäni? :) Tietenkin hain kiinalaista ruokaa, Painajainen perheessä -leffan ja säkin irtokarkkia. On tää oma koti ihana, kun voi tehdä mitä vaan ja kaikki on lähellä :)

Ainoo vaan, et ku oon tällanen läheisriippuvainen, niin noita eilisen kaltaisia iltoja voi tulla paljon... ku ei oo ketään kämppistä, jonka kans vois hengailla jos on vaan himassa vailla tekemistä.. yksin tuun aika paljon viettään aikaa siis :P

Katotaan mitä tästä tulee.
Toistaiseksi olen hyvinkin onnellinen keskenäni.
Mulla on oma ihana koti. Ja se on just sellanen ku MÄ haluan :)
Ens viikolla saan haukkunikin tänne kylään.

Ja nyt voin taas IRKATA!!! <3 ...joo, oon aika no-life ;)